منتديات البرنس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات البرنس

منتديات البرنس كل جديد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» شقق للبيع في اسطنبول
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالخميس مايو 16, 2019 12:51 pm من طرف CUMA

» شقق للبيع في اسطنبول ضمن اضخم المجمعات
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالخميس مايو 16, 2019 12:47 pm من طرف CUMA

» تملك عقار في اسطنبول واحصل علي الجنسية التركيه
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 07, 2019 6:37 pm من طرف CUMA

» شاركونا في معرضنا الفاخر (( التميز والأناقة )) في فندق جده هيلتون لعام 1438هـ
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 27, 2016 2:57 am من طرف نسرين بدره

» احدث واكبر خطوط انتاج الفحم المضغوط وفحم الاصابع
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 19, 2016 12:36 pm من طرف eslam eagle

» اقوى واحدث ماكينة لتقطيع الاخشاب ونشارة الخشب
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 19, 2016 12:34 pm من طرف eslam eagle

» للبيع افران ومخابز وعجانات بلدى وشامى الى ونصف الى
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 19, 2016 12:33 pm من طرف eslam eagle

» شركة 12trader
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 16, 2016 3:22 pm من طرف saberfx

» دعوة للمشاركة بمعرض التميز و الاناقة في فندق جده هيلتون
اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 14, 2016 12:20 am من طرف نسرين بدره

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
koko
اللى عاوز شغل الان ---يدخل Vote_rcapاللى عاوز شغل الان ---يدخل Voting_barاللى عاوز شغل الان ---يدخل Vote_lcap 
همـ الغدير ـس
اللى عاوز شغل الان ---يدخل Vote_rcapاللى عاوز شغل الان ---يدخل Voting_barاللى عاوز شغل الان ---يدخل Vote_lcap 
البرنس
نغمة تائهة
whipixnow
الباشا باشا
m2k
حلم
نبضات الامل
sama
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية

الشبكه الاسلاميه

طريق الاسلام

مجله التوحيد

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 430 بتاريخ السبت أكتوبر 31, 2015 10:36 pm
مايو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
اليوميةاليومية

اللى عاوز شغل الان ---يدخل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
لواحظ ابو زيد

اللى عاوز شغل الان ---يدخل Empty
مُساهمةموضوع: اللى عاوز شغل الان ---يدخل   اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالأحد فبراير 07, 2010 12:36 am

موجود عندى مجموعه وظايف
الاولى --افراد للامن
العمر من 25 الى 45 سنه
عدد ساعات العمل --8--ساعات =500 جنيه
و12 ساعه =600 جنيه
يوجد اقامه فى مكان العمل
اماكن العمل فى مدينه نصر---و6اكتوبر --والجيزه --ومصر الجديده
ايضا مطلوب عمال وعاملات نضافه فى شركات وبنوكومكاتب محترمه
ونفس المرتب وساعات العمل
المؤهل المطلوب --متوسط وفوق المتوسط وعالى
اما عمال النضافه --لا يهم--المهم الامانه والجديه ف العمل
الاتصال على 0126031345
koko
مشرفة منتدى هل تعلم
مشرفة منتدى هل تعلم
koko

مُساهمةموضوع: رد: اللى عاوز شغل الان ---يدخل   اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 09, 2010 12:23 am

مجهود جميل جدا يا مدام لواحظ مشكوره عليه
وبارك الله فيكي
خالص تحياتي
koko
https://albrins.mam9.com
لواحظ ابو زيد

مُساهمةموضوع: رد: اللى عاوز شغل الان ---يدخل   اللى عاوز شغل الان ---يدخل I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 3:36 pm

اشكرك جدا على متابعتك
وباذن الله سوف يتم قريبا الاتفاق مع احدى الشركات التى تعمل فى العيع السخنه وشرم والغردقه--حتى يستطيع من يريد العمل فى احدى هذه الاماكن ويريد ان يقيم هماك وياتى الى بلده كل شهر اجازه
وربنا يوفقنا جمبعا[/b]

اللى عاوز شغل الان ---يدخل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-